Mikrodane

Poniższy artykuł przedstawia opis nowej funkcji dodanej do Twojego sklepu internetowego.



Jeśli szukasz czegoś w wyszukiwarce Google, wynik może wyglądać następująco:

Drugi obrazek ukazuje więcej informacji na temat produktu. Dzieje się tak z powodu użycia Mikrodanych. Mikrodane pozwalają na dodanie większej ilości informacji do kodu. Informacje które możesz dodać to na przykład: liczba gwiazdek, dostępność czy też ocena produktu.

Mikrodane, których obecnie używamy wpływają na wyświetlanie:

 

 

Nazwy  produktu i opisu produktu, które były uwzględnione wcześniej, ale obecnie zostało to rozszerzone.

 

 

Adresu URL, który będzie  rozszerzany o nawigację w menu nawigacyjnym (Adres URL + kategorie + podkategorie).

 

 

Oceny według gwiazdek oraz ocena według liczby punktów.

 

 

Liczby recenzji na temat danego produktu.

 

 

Ceny produktu.

 

 

Informacji czy produkt jest dostępny (Jeśli klient wybierze trzecią opcję zapasów, produkty będą oznaczone jako dostępne).


Ponadto wdrożyliśmy również Mikrodane, które zawierają:

 

 

MPN - Manufacturer Product Number

 

 

EAN

 

 

Rodzaj waluty

 

 

Zdjęcia


Zważywszy na to, że mieliśmy opcję Mikrodane w przeszłości, w administracji sklepu znajdziesz możliwość włączenia dodatkowych ustawień.

 

Przejdź do Ustawienia -> Ustawienia Serwisu -> Ustawienia Ekspozycji.

 

 

Znajdziesz tam opcję wybrania ulepszonej wersji Mikrodanych.